Trav!

Sammanlagt har jag ridit Dark tre gånger! Första gången va hon stressad i ca tio minuter sedan cool lugn. Cool lugn har hon fortsatt att vara de två andra gångerna jag red, även när jag travade senast jag red henne. Hon stressade inte upp sig innan, under eller efter traven, hon gick i låg form hela tiden. Jag måste säga att jag var en gnutta chokad, jag trodde hon skulle börja rusa och så. Men antagligen bevisade jag för henne under första ritten att inget gör ont, det är bekvämt och att hon kan lita på mig.

Går man in i hagen och står med de andra hästarna så blir hon nyfiken kommer fram. Börjar man då locka med henne i hagen så följer hon efter, börjar man då springa så springer hon med, och hon tycker det är jätte skoj, så hon börjar sen busa med de andra. hehe.



Ni får gärna lämna en kommentar och säga hur ni trodde hon skulle gå när vi travade eller annars vad ni tycker. De e kul att veta hur andra ser på det!

I kväll ska jag på chokladprovning så de blir inget stall för mig idag..

:)

Kommentarer
Postat av: emelie

fin blogg! :)

2010-04-18 @ 12:54:46
URL: http://ampapampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0