Fin kommentar!

Idag fick jag en bra kommentar från Malin!

"Oj va bra det går med dark vilken skillnad det har blivit sen första filmen på henne.Har du någon hästutbildning ?Du är ju så himla duktig"

Utbildning?.. nej det har jag inte. Jag har faktiskt lärt mig av Sussie som jag har hästarna hos. Hon har själv ridit problemhästar och med dom, mycket western. Så man kan ju säga att det är hon som utbildat mig. Det är jag och hon tillsammans som har fått Petra till den hon är idag. Man kan säga att vi rider tillsammans, men hon rider från marken och jag från ryggen. Jag och hon bollar ideér om varför det gick som det gick, och sedan kommer vi fram till en lösning på problemet. Så min "hemlighet" är väl mest analyserande av hästens beteende, som jag sedan anpassat mig till. Jag försöker se vad hästen säger till mig både från marken och från ryggen!

Tack så mycket för en så fin kommentar. Det uppskattar jag verkligen :) Ni förstår, jag ser mig inte som den som är bäst eller den som kan mest! Jag lär mig nya saker var dag, ibland efter misstag, men även från andra! Så att höra att andra tycker man är duktig stärker mig mycket som person, det är viktigt att få kritik av andra, bra som dålig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0