It´s raining...

Idag var det ju meningen att jag skulle till huset och måla lite.. men nej det går ju inte, så jag får fixa med innertaket i stället på grund av att det regnar ute!

Jag har precis kommit in från butiken där jag fixat med cupcakes och chokladcrisp som är till salu. Riktigt smarriga godsaker måste jag säga. För et som e i närheten kom o shoppa :)



I eftermiddag drar jag till stallet för att pyssla om pollarna. Det blir "grovrengöring" på dom hehe, nä jag ska bara rykta dom :) Mitt knä vågar jag inte riktigt rida med.. ska få Carro att rida Dark lite.

Min tjejkompis Michelle som jag hade med mig till stallet i förra veckan fick rida Dark. Hon var lugn hela tiden, och jag lärde Michelle hur jag rider Dark utan att ta i henne. Michelle fick till snäva och bra svängar till sist utan att ta i henne något alls. Bra ryttare och bra tränare ;)

Så ha en bra lördag alla så hörs vi väl i kväll igen!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ser smarrigt ut! =)

2010-08-15 @ 10:15:20
URL: http://balee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0