Min dag

Yes idag ser min dag ut såhär:

1. posta två brev med mitt cv till två olika företag!
2. till stallet, tänkte träna dark och petra på lite konster, o så ska det mockas.
3. till huset, måla innertak och slipa/spackla väggar.
4. till en företagspresentation klockan 19.00 i kväll som wellness coach.

Så med andra ord så har jag att göra. Jag får hoppas att jag hittar till företagspresentationen i kväll. :)
Får se hur det går med Petra och Dark, jag hoppas att båda lär sig fort :)

Jag uppdaterar i kväll igen ;)

Kommentarer
Postat av: anna

sv1: håller med dig om att man ska kunna rida bra med det, och sen så är det bra att veta vad det är för 'bett' innan man använder det med tanke på att det är så speciellt :)



sv2: tack! jag har väldigt svårt att känna när hästen jobbar, jag skulle behöva någon som sa till mig att 'nu går hästen bra' och 'nu arbetar den med/inte med ryggen' och sådär, så att man senare kan känna själv utan att någon behöver säga :)

2010-08-26 @ 19:46:44
URL: http://elmusrubertus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0