Mycket igår!

igår spenderade jag min dag på Ullared. Massor av folk överallt, så man fick nästan trycka sig fram. Men det får man ta när man drar dit en lönings helg. Det blev inte mycket häst saker shoppade, en jätte söt grimma till Dark och en ridtröja till mig, stickad.. men den e så fin så vet knappt om man vill ha den i stallet.

Hittade en vind och vattentät jacka som jag tänkte ha i stallet. lite lampor o så till huset som vi snart... förhoppningsvis, ska flytta in i! hehe vi ska väl i alla fall kunna fira jul där? :) Hoppas det!

I morgon ska jag till återvinnigen o slänga två soffor, sen till stallet o fixa med dark o fota henne med hennes nya fina grimma :) Sen blir det att plocka grönsaker hos Bjärhus. Jobb tre dagar denna veckan! Money money :)

Annimi e såld nu och ska bli Norrlänning på onsdag! Jag kommer att sakna henne massor, och jag önskar att mina knävarit bättre så jag kunnat rida henne. Men hon åker till en av sussies vänner så man kanske kan hälsa på henne.

Money Maker, hingsten i stallet tänkte jag fota så att ni får se honom också. En riktigt snygg herre som ev. ska köpas av en som vill godkänna honom, vi får se vad som händer. MM kallar vi honom och han är verkligen en stor nalle!

Vi hörs mer i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0