Göteborgs Horse Show!

Jag satsar på att dra till Göteborg på fredagen eller söndagen! Den mässan och dom tävlingarna är inte att leka med. En riktigt bra häst fest! Satsar på att köpa med mig hem träns och lite annat till Dark och Lola!
Än så länge e det bara jag och Ronja som drar dig, men vi inväntar fler svar, men e de någon som känner att ni vill dra med så säg till! :)
Måste bara säga att det är bara brudar som gäller.. killarna är inte så jätte taggade på hästarna direkt så dom får stanna hemma, så slipper vi ha dom gnällande i hälarna :)

Nästa helg kommer jag hem för gott! Då flyttar jag ifrån Hultsfred för att påbörja min praktik i Helsingborg. Det ska bli riktigt skoj. Och jag kommer även kunna ge 100% på hästarna där hemma, så det känns bra!

Jag är riktigt taggad på att börja rida Dark. Det lär ta ett tag till innan jag sätter mig på henne.. jag vill ju att allt det onda ska vara borta. Men när det väl drar igång med ridandet ska det bli intressant! Jag ska försöka få det filmat så ni får se hennes utveckling! Om jag ska vara ärlig, tror jag att det går ganska snabbt att få henne lugn. Men man ska inte säga för mycket innan.. jag vet ju inte hur allvarligt det är med hennes stress när någon är på ryggen, men jag befarar att det är lite i panik stadiet. men det får vi se!

Vi får hålla tummarna att hon blir av med allt ont nu i alla fall, det är det jag önsar henne först och främst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0