sen hemkomst!

nu har ju min praktik börjat och allt rullar på! Jag börjar där mellan 8 och 9 på morgonen och slutar runt 17 tiden! Vilket innebär att jag inte är hemma för än vid sex tiden med tanke på tågtiderna! Igår hann jag med att vara i stallet på kvällen men idag har det varit lite tajtare med det. Som tur är så hjälper sussie mig att mocka!
På tal om mockning så är Dark ett riktigt jäkla svin i boxen! Hon bajsar och kissar ner hela boxen så det är ett himla jobb att mocka kan jag ju meddela! Är det någon av er som kanske har ett tips för att få hästarna lite mer renliga? jag blir galen på henne i alla fall. hehe
På söndag åker jag, Ronja och hennes syster till Göteborg för att kolla världscups hoppningarna och gå lösa på mässan! Det ska bli riktigt skoj. det finns alltid mycket man kan fynda på sånna ställen :)
Dark är fortfarande lika busig i hagen, hon leker med Lola som tusan, drar i hennes grimma, stegrar och springer runder! Det är härligt att veta att hon även kan ha skoj fast att  hon är 15 år gammal! 
Här kommer lite bilder från helgen!
det har snöat massor!
Hästarna står och käkar ensilagen i hagen!
Jag hade Petra inne en sväng och pysslade om henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0