Hopptävling!

Jag antar att ni vill se hur jag rider..

Jag ska försöka få fram en film som visar Pieta och mig i början av våran träning! Men just nu bjuder jag på två nyare filmer!

Så jag tänkte visa en film där jag är på maskerad hoppning med Pieta. Här har jag inte hoppat henne på ett bra tag då jag började studera. Jag tror detta är för ca ett och ett halv år sedan. då varken jag eller petra var väldigt aktiva. Men i alla fall, så ska jag och Pieta föreställa en cowboy och en giraff! Här han ni se lite hur Pieta är, hon går på och är väldigt hög, men det här tempot, och rytmen fanns verkligen inte för tre år sedan då hon studdade på stället, hade jätte högt huvud, och rusade i 190!



Här är en film som är ca ett år gammal och är filmad på en träningstävling! Inte heller här har jag och Petra tränat så väldigt länge, men här gav vi oss på 120. och det gick bra med tanke på hur det gått i början, för tre år sedan. Lite småfel, men jag kan garantera att det inte är en enkel match att samla ihop denna damen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0