SNÖSTORM!

Herrejisses vad det snöar då! På bara en halvtimme så snöar de plogade vägarna igen..

Detta vädret innebar för pollarna att dom fick in vid halv fem, det tyckte dom nog var ganska skönt, alla hade brottom in..
Jag passade på att massera darks rygg med arnika linement, och jag måste säga att hennes rygg är väldigt mycket bättre sedan hans va här och knäckte henne, knappt någon reaktion uppe på ryggen, manken är fortfarade lite öm, och även halsen, men det är verkligen inte i samma skala som innan. Om man ska säga på en skala på 1-10 hur ont hon hade innan så va det en klar 10! men nu e det bara en 5!

Hans ska komma om några veckor igen och titta på henne, så under tiden masserar jag för att hålla ryggen varm och få bort det ömma. Så hennes rygg kommer nog bli prima om ett antal veckor i alla fall! Det kan ju vara ganska svårt att få bort när det suttit i över två år!

Men att spänningarna släppt på henne visar sig när hon ska släppas ut i hagen, hon bockar och busar runt direkt och travar fram med glada steg!

Jag har tyvärr inga bilder på henne eftersom att jag inte har min egen dator, men så fort jag har den ska jag lägga in dagens bilder mm!

Ha det fint allihopa och snöa inte in er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0