Falsterbo Horse Show!

Dit ska jga på lördag! Jag, Sussie och Ronja drar i tid på morgonen. Sen står marknaden för resten! hehe man kan inte hålla pengarna i styr på en sån plats. Finns ju hur mycket som helst man inte visste att man ville ha för än man ser det! Tobbe Larsson kommer även dit och ska ha en föreställning så det får man inte missa :)



Jag har funderat lite över en sak. Varför är det så att veterinärer och kiropraktiker inte alls tycker om varandras metoder? Om dom hade agerat tillsammans hade dom kunnat lösa hur många problem som helst.
Jag kan tänka mig hur många fall veterinärerna får in, där hästar går orent, har ont i rygg, manke etc. Dom röntgar och ser oftast ingenting, nä då blir det operation.. hrm? sen kallar man dit en kiropraktiker som knäcker rätt lite och problemet är löst! Men sen e ju veterinärer bra till mer akuta saker som tex, feber, öppna sår etc. Ja massor!

Jag tycker att det hade varit all idé att dom två parterna kunnat jobba ihop, eller lära av varandra. Istället för att blunda helt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0