Helgens strapatser!

I lördes morse satte jag, ronja och sussie oss i bilen för att dra ner till Falsterbo! Vi beräknade att vara där vid tio tiden, men kom inte fram för än vid halv tolv! Någon jäkel skulle ju givetvis krocka eller nått så att det va flera kilometer kö innan höllviken! Gissa om alla i bilkön va trötta på den jäkeln :P

Väl framme blev det käk, först av allt! Sedan gick vi och kollade på Tobbe Larssons show... inte mycke till show måste jag säga. Han visade sina två frieser hästar. Piaff, passage och spansk ritt va det man fick se. Jag hade förväntat mig mycket mer, lite frihetsdressyr, eller så kunde han berättat hur han lär dom spansk ritt.. eller nått? Duktig är han, men det hade nog varit roligare att se honom på framridningen!

Sedan blev det att gå runt bland alla shopping tält. En hel drös med tält som sålde allt möjligt. Det jag fick med mig hem var: muggmedel och knäskydd från back on track! Rikigt bra skydd som även kan användas när man rider. Helt perfekt!

Ja sedan drog vi hem efter en liten titt på hoppningen! 35 grader varmt va det säkert där nere så svetten forsade från alla hehe! Skönt med bil med AC!

Igår skulle Carro ridit Dark, men hettat var olidlig även igår, så jag drog till stallet och duschade av Dark och Annimi. De såg ut att behöva svalkas som mest. Skönt tyckte dom att det var i alla fall, dom njöt riktigt :)

Bilder från falsterbo:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0