Hovbölder!

Idag fick jag veta att min tjejkompis häst, blivit blockhalt i veckan, och opereras idag för en hovböld som spridit sig i hela hoven och upp i benet. Jag hoppas med allt att hon blir bra och att försökringen kan hjälpa till. Vad går man annars och betalar för hela tiden?

Så nu blir det väl kovalecent för beccas del i några månader. Ingen vet heller vad det kom ifrån? Det kom bara från ingenstans och helt plötsligt va hon halt. Någon som läser här som vet hur hovbölder fungerar och kommer till? Själv vet jag nästan inget alls om det.. o det kan ju vara bra att veta om olyckan är framme!

Jag håller tummarna för Becca!

Jag har även frågat Carolina om hon vill hjälpa mig att rida Dark. Mina knä pallar inte trycket, så får be någon om hjälp under tiden. Givetvis är jag med och "instruerar" :)


Här har vi Carro under en träning för sussie förra sommaren. Här rider hon Cherokee!


Kommentarer
Postat av: Carolina

hon hade trampat på en sten, därför hon fåt de:(

2010-07-13 @ 11:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0