Shopping!

Nu har jag äntligen slutat att jobba för dagen, magen har fått i sig lite mat, och nu är jag taggad på shopping! Eller shoppning kanske man inte kan kalla det. Jag tänkte se om jag kan få tag på ett par bra ridskor, som tål lite. Mina "stallskor" (gympa dojjor) gör sig inte så bra i stallet, i alla fall inte när man rider!

På min ena ridstövel har dragkedjan gått isönder så jag får fixa en ny till den. Så nya ridskor skulle passa bra nu i sommar, bra att ha i stallet och ska man rida är det bara att slänga på sig ett par chaps :)

I morgon blir det först arbetsintervju, och sedan en ridtur med Dark och Annimi. Just nu är vädret verkligen riktigt behagligt för uteturer! Ja just de.. jag måste köpa flugspray idag också. Som man kan ha när man ska rida ut. När hästarna blir varma så kommer hästflugorna direkt. Då behövs det ett lite starkare medel.

Mitt egna flugspray hjälper inte så jätte mycket på dark.. Men det hjälpte jätte bra på min kompis häst! Konstigt.. Dark smakar väl bättre, hehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0