alltid något!

Jaha mina vänner! Gissa vad? Jo nu när jag äntligen är ledig och har tid över till min lilla ängel i stallet så går jag o pajjar knäet... I fredes hoppade mitt knä ur led några gånger och hoppade sedan på plats igen. Ingen skön känsla alls och nu ska jag hoppa på kryckor i två veckor. Typiskt.. men men allt har sin gång. I morogn ska jag i alla fall iväg till en zon terapeft som ska kolla på det, så jag hoppas hon gör en lite klokare på vad som man ska göra för att få det bättre.

Så så ser det ut nu. I morgon tänkte jag dra dit en sväng och klappa på henne ordentligt. Jag saknar henne!

Och så saknar jag Petra! Hon e så stålt över sin unge, och ja.. det hade jag också varit så snygg som han e! En rikigt snygg hingst måste jag säga, inget föl jag sett i år kan mäta sig med honom i alla fall. :)


Kommentarer
Postat av: isabella

svar: va kul =) ja, jag håller med dej, man kommer så mycket längre!

2010-06-23 @ 17:41:23
URL: http://isabellaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0