Jippii!

Idag har jag äntligen tid att åka till stallet!.. eller egentligen inte men huset får vänta för jag saknar Dark så himla mycket! Nu när ledigheten börjar ska jag ta tag i ridningen ordentligt med mig och dark! Ska försöka rida varannan dag minst!  Utan träning händer inget.

Men jag måste säga att Dark verkligen kommit ner på jorden och kan slappna av. Hon har nog hittat tillbaka till sig själv i alla fall. I helgen va jag ju med henne inne i stallet och rycktade, kliade och mös med henne. Nu blir hon inte längre stressad av att stå i stallet själv. Eller, går jag så blir hon lite stressad men inte lika mycket som innan, nu ´börjar hon förstå att jag kommer tillbaka, jag lämnar inte henne.

Nu förresten e det nog jag som behöver en kiroprakter! Nu när jag bara sitter ner hela dagarna på kontoret så har min rygg blivit lite små kass. Har nog en eller två kotor som sitter lite knäppt för ibland känner jag hur dom hoppar rätt eller vad dom nu gör.

Hovslagaren ska också komma tänkte jag så att Dark får fina fötter. Hon behöver verkligen ha upp trakterna!

Vi hörs väl mer i morgon :)


Kommentarer
Postat av: isabella

sv, tack :D

2010-06-17 @ 17:47:40
URL: http://isabellaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0