Midsommarafton

Hoppas solen kommer fram idag och att det blir varmt som igår. Idag har jag massor att göra. Eller massor och massor, de e en del för att vara ledig. Men jag ska i alla fall till stallet och fixa mer äppelcidervinäger till hästarna. Har ju införskaffat mig en sprayflaska som man kan ha när det ska på hästarna. Så slipper man stinka om hela handen.

Jag måste säga att det verkligen hjälper. Dark har inte allt sånga bett som i början av "sommaren". Så det är ett plus i kanten. Så jag kan verkligen tipsa om äppelcidervinäger med pressad vitlök i att spaya på era hästar, för er som inte vill ta till de kemiska grejorna. Dessutom blir det billigare.

Nästa torsdag ska jag tillbaka till zonteraputen så får vi se om man får börja rida. Det tror jag.. Eller det hoppas jag. Jag börjar snart klättra på väggarna av att sitta still.

Ha en bra midsommar alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0