Mys med Dark!

Ja nu har jag varit i stallet :)

Tog in Dark från hagen och stog på gårdsplanen och ryktade henne. Där stod hon helt stilla och mös och njöt av att jag kliade henne! Efter det gick ja en liten runda med henne och hälsade på fölisarna. Sussie höll på att sätta upp nytt staket så att hästarna kan gå runt dammen. När dom kom ut där va det full fart på dom. Superskoj att komma ut på nytt ställe ju. hehe :)

På lördag morgon drar jag till stallet igen. Tänkte ta med derk upp till paddoken och stretcha henne från marken. träna henne att gå sidleds när jag ber henne o så. Kan bli spännande, men det ska nog gå bra.

Givetvis tog jag med kameran idag, men gissa vad? jo jag hade glömt att sätta i batteriet i den så jag fick inga bilder på när Dark och Precious sprang och lekte i den nya hagen.

Typiskt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0