Ridsport

Idag har jag varit på zonterapi med mina knä, så nu är behandlingen igång! Jag hoppas nu på att det ska läka så fort som möjligt så att jag kan börja rida på riktigt! Läs mer om mitt besök hos zonteraputen här!
:)

Här är en kul grej som kanske många av er redan sett!?

Från tidningen ridsport:

''Det finns många som bloggar om hästar och ridsport, både kända och mer okända personer. RIDSPORT tänkte presentera några särskilt läsvärda bloggar, gärna från okända personer, i en artikel framöver.

Följer du någon blogg som du tycker är bra? Den kanske är välskriven och underhållande, eller provocerande och skapar livlig debatt? Tipsa oss och skriv gärna en kort motivering till varför just du tycker att bloggen är bra.

Skicka ditt tips till
[email protected] senast den 30 juni.''

Detta låter ju riktigt skoj. Jag bara älskar att läsa bloggar där man får följa häst och ryttare på deras väg mot målet, så jag ska definitivt skriva in :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0