Hel igen!

Nu har Dark blivit helt frisk i ryggen. Hon ömmar inte när man känner på henne längre så det är perfekt!

Nu väntar jag på att snön ska försvinna så att man kan ta upp henne till paddocken. Givetvis ska jag inte rida henne nu på en gång, utan jag ska testa en gång i paddoken för att se vad jag har att göra med, sen får vi vänta lite till, så att förtroendet finns där helt och hållet.

Hon är fortfarande superglad i hagen. Hon springer runt hela tiden och försöker trigga igång dom andra, men det är bara lilla Precious som e med på busandet. 

Petra och Lola ska ju snart kläcka ut vars ett föl, så dom håller sig mer passiva. Petra ser ut att kunna föla när som, hehe. Det märks på henne att hon det snart är dags, humöret är lite si och så, och hon står mest bara still och rör sig endast om hon måste. hehe

Det är inte så mycket som händer nu på hästfronten, jag väntar ut min ängel så att vi kan börja bygga upp ridningnen. jag mockade stallet i lördes och söndes och mös med härtarna i hagen!

Nu när snön försvinner så ser allt så dassit och tråkigt ut. usch! men det är tur att det töar bort i alla fall.

Jag funderar på att köpa ett nytt objektiv till kameran. ett 75-200mm men det får vi se. Pengarna ska ju räcka till dom med!

Ni får ha det så bra allihopa och är det något ni vill förmedla lämna en kommentar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0