Snart helg!

Jaga min vänner.. då va denna arbetsveckan snart slut. Vilket innebär att jag kan spendera mer tid till hästarna! Jag önskar att jag hade kunnat va i stallet var dag, hålla på med hästarna hela dagarna.. men man måste utbilda sig också, och sen måste man jobba! Jag har ju som plan att sluta jobba vid trettio och gå istället va i stallet hela dagarna.. hehe ska jag lyckas med det får jag nog knega som en jude.. och då blir det ingen tid över till hästarna, så det skiter jag i ;) hehe

Idag åte jag in till Hbg klockan halv sju för att gå på BNI möte med praktiken.. det va trevligt, det blev hotell frukost och massa förhandlande om kontakter mm. Så jag va med andra ord upp med tuppen idag, så i framtiden när chefen inte kan närvara på mötena ska jag representera företaget! aaah och jag som blir super nervig av att snacka inför folk.. Men min lilla presentation gick bra idag i alla fall.

I morgon ska jag upp med tuppen igen.. Det är mycket som händer och jag tänker spendera mesta av min tid i stallet! Jag tänkte gå upp i tid, städa bilen, käka frukost, dra till stallet, mocka, rykta, träna Lola konsterna jag hade tänkt. 

Dark tänkte jag ta in i stallet, ryckta, träna henne att ta det lugnt när hon e själv i stallet, stå still och koncentrera sig på mig. Sen tänkte jag låte henne stå med sadel ett litet tag för att sedan ta av den igen. Hon blir ju väldigt arg av sadeln så det är dags att öva henne med den, lägga på den och sedan bara ta av den så att hon inte förknippar sadeln med stress och ridning direkt utan den kan man få på sig utan att något speciellt händer.

Det är mina plander för lördagen i alla fall. Mer om min helg får ni uppdatering om inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0