Tips!

Jag tänkte på tips ett som jag skrev. Det skulle vara kul att veta hur det gick för dig och hästen som du skulle rida! Om du testat något av det jag skrev. Om problemet fortfarande kvarstår eller om det går bättre och bättre! 
Det är alltid spännande att höra vad som löste problemet och vad som inte gjorde det, om man löst det på ett annat sätt. På det viset kan vi lära oss av varandra, för i hästvärlden är det som jag märkt mycket konkurens ryttare emellan, och istället för att konkurrera kan vi hjälpa varandra fram till en lösning på våra problem. Då kommer även häst och ryttare gå bättre ihop med varandra!'
Om det är någon som har ett tips som ni vill dela med er av så får ni gärna lämna en kommentar! Det kan vara ett tips om vad som helst, tex hur man lättast håller ordning i stallet, hur man lär sin häst något, eller hur man som bäst konditionstränar sin häst! Det kan vara vad ni vill, det är bra att dela med sig!
Ha det så bra allihopa sålänge så ska jag försöka skriva snart igen, det kommer i alla fall inte dröja lika länge som innan! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har inte kommit så långt än.. Har inte börjat rida hästen men ska höra av mig när jag har testat:P

2010-03-07 @ 21:01:03
Postat av: Anonym

ja vad bra! det ska bli spännande att se hur det går! Lycka till :)

2010-03-07 @ 21:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0