Tidig morgon - sen kväll!

Ja nu för tiden när jag har ett hus som ska renoveras, en häst som skall ridas, en praktik som ska skötas och vänner som man ska träffa, så blir tiden knapp. Man har inte så mycket tid över om man säger så. Igår va jag på praktiken till halv sex och sedan åkte jag till huset i en timme och efter det dukade jag till festen som ska vara på Bjärhus loft för swedbanks personal, till tio på kvällen, efter det körde jag hem till bjuv för att sova och sedan idag, gå upp klockan halv sex igen!

Nu på morgonen har jag varit på BNI och representerat VD´n och företaget. Nu sitter jag på praktiken igen, redo att sätta mig och klippa färdigt filmen jag håller på med, i kväll sen ska jag direkt till Bjärhus för att vara bartender och servera gästerna till klockan 01.00 i natt.

Så sår ser mina dagar ut, så ni förstår kanske varför bloggen inte alltid uppdateras dagligen. Jag försöker men det är tufft att hinna med. Dark försöker jag var hos var dag! Idag hinner jag ju tyvärr inte det, men i morgon tänkte jag ta med henne ut på en lång skön promenad om vädret tillåter! :)

Så jag håller tummarna att det är fint väder på förmiddagen i morgon när man är ledig och kan umgås med sin älskade ponny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0