fotoskrivare :D

Igår fick jag hjälp av rickard att installera min nya superdator + fotoskrivare. Datorn är blixtsnabb och passar perfekt till mitt arbete. O fotoskrivaren lika så, fick några testpapper så har skrivit ut två bilder på dark :) denna bland annat:



Nu ska jag ibäg på lite ärenden inne i klippan city, sedan hem o fixa färdigt en hemsida, och till sist till dom små pollarna!

Eller små o små.. verkade Petras framhovar igår, jag höll på att krevera. Riktigt jobbigt att stå böjd, men hovarna blev fina i alla fall.

Har även verkat darks hovar och dom ser helt kanon ut nu, fast att det var ett tag sedan jag gjorde det. Det är bra när dom kan slite på det själv :)

Nä hörrni! Nu ska jag ut i snön och kasa runt med bilen!

looove my computer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0