Kaalllt!

Usch nu kommer vintern! Allt är frostigt och kallt ute.. ynka 3 grader! Blä!

Vid ttio tiden kommer Sussie o Ronja hit till mig för att ta en promenad. Jag har bestämt mig för att jag måste gå ut o gå i alla fall tre gånger i veckan, och givetvis blir det roligare om man har någon att gå med. Vill ut o g så att mina muskler inte förtvinar helt, mina knä hindrar mig från att rida och träna. Så det enda alternativet jag har är att promenera, där kan jag träna hela kroppen på ett milt sätt. Perfekt!

Just nu sitter jag som vanligt vid datorna och fixar med bilder till en hemsida jag håller på med. I eftermiddag ska jag i alla fall försöka att rida i sadeln. :)

SÅ fall kommer det bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0