Skoj!

Vad sa hingsten efter att han blivit kastrerad?
-Va lack ja blir!

hihi visst va den bra?

Nu sitter jag som vanligt här vid datorn o kodar hemsidor. Idag ska jag färdigställa den ena och börja på den andra. Det rullar på o de e fint!

Lite senare drar jag till stallet med Ronja, det blir kanske en liten promenad igen. Ronja ska prata med sussie om att få låna en häst (kanske precious) till ett stall ronja ska hyra! Så det ska nog bli bra.

I kväll ska jag på webbdesigns kurs, eller en kurs om hur man skapar designen så brasom möjligt i dagens internet värld :)

Spännande spännande :)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Anna

Den var bra ;)

2010-11-02 @ 10:40:26
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: Erika

Roligt med en sån kurs. :)

Resten av kvällen ska jag ta de väldigt lugnt.



Haft fullt upp hela dagen.

Så är skapligt trötter. ;)

2010-11-02 @ 20:39:30
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0