Skrivartorka..

Åh nu kommer det tillbaka igen, inget kul alls. Man har svårt att komma på att skriva om, ibland bara sprutar det ut inlägg o i andra sekunden kan de gå flera dagar innan man skriver, ber om ursäkt för de! Helgerna är jag knappt inne på datorn, har annat att hitta på då.

Idag är jag "hemma med en sjuk Gustav" hehe. Varför blir killar så tafatta när dom blir förkylda och har lite feber? Jag fattar inte de, i vanliga fall ska dom gå fram som ånglok men nej inte när förkylningen kommer krypande. hehe

Funderar på att ta en promenad idag, känner att jag behöver de! Solen e framme så man får ju passa på. Jag har gjort de jag haft som måste i alla fall så nu e de bara lite fördjupning som gäller i html kodning, lära sig något nytt kanske? ja varför inte!?

Dark går med dubbla täcken nu för att förhindra att bli kall om ryggen, o de e så mysigt att gå in i hagen till henne o klappa på henne, speciellt under tecket där hone  så varm och gosig. Sen får man agera kliare också! Jobbigt att avra häst och inte kunna klia sig! Usch, jag hade fått panik!

Nä nu ska jag dricka mer vatten så jag får i mig mina tre lite om dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0