Storm

Fhy fasen vad äckligt väder! De stormar o regnar. Jag tycker synd om stackars gustav som lägger tak en sån här dag :(

Idag blir det fortsatt kodande, nu på en ny hemsida. Kursen igår va helt kanon och inspirerande. Saker som jag redan lärt mig men behövde piggas upp. Så nu e jag tankad o klar tilla tt ta till kunskaperna på hemsidorna jag skapar.

Igrå tog jag och Ronja en promenad med Dark, en timme tog det o då va va inne o gick i skogen på alla blad som trillat ner. Allt e verkligen jätte vackert ute nu på hösten, synd at kylan hör till där bara. Vi gick ett varv på travbanan o sedan hem igen. Planerade massor till när jag också får börja rida igen :) Efter nyår har jag satt gränsen, min zonterapeut säger ett halvår men så lång tid kan jag verkligen inte vänta :P

Knäna får hålla helt enkelt!


Älskade ängel du..dub..dududub :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0