USA!

En sak som jag tycker är väldigt spännande är att det är någon från USA som läser min blogg. Jag undrar lite vem det är. Lämna gärna en kommentar o säg vad du tycker om bloggen :)

En ska som jag själv tycker är svårt med blogg världen är att man hela tiden helst fyra gånger om dagen måste ha något nytt att skriva om i sin blogg. Ibland (som ni alla gånger märkt) så uppdaterar jag ofta och ibland mer sällan. För min del beror det helt och hållet vad jag håller på med om dagarna. När man ändå sitter vid datorn så tar det ju inte så värst många minuter att kasta in ett inlägg här :)

Men det som är svårast är att veta vad man ska skriva om. Riktigt svårt faktiskt. Har ni några önskemål, eller vill dela med er av vad ni tycker om bloggen, så lämna en kommentar :) Jag blir väldigt tacksam för svar!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Personlingen tycker jag att det är jätteintressant att läsa om ditt vardagliga liv med hästarna. Allt från smått till stort, små problem du stött på och hur du löst dom, hur hästarna betett sig/mått under dagen, om du har nått några framsteg (minsta lilla tycker jag är intressant!) i deras utveckling osv.



En annan sak jag tycker är spännande är det här med horsemanship, och ditt intresse för det, det skulle jag vilja höra mer om!



Jag tycker att allt ifrån små tips på hur man hanterar jobbiga, stressade, irriterade hästar som skrapar med hovar/hugger, till hur du tränar horsemanship.



Allt är intressant. Jag önskar mig många tips på små vardagsbestyr i relationen med hästen! :)

2010-11-16 @ 10:33:13
Postat av: Erika

Roligt med att någon från usa läser din blogg. :)



Jag tycker det är roligt att läsa om vad du gör med dina hästar, hur du tränar dom och vad ni tränar på.

och framför allt, är det roligt att se bilder och få en förklaring vad just ni gör på bilden.

Även filmer är jätte intressant.



En del bloggar kör dagena tema.

då tar dom upp något inom hästar eller så dom tycker är intressant och förklarar varför dom tycker si o så.

och sedan får vi andra kommentera vad vi tycker, de kan handla om försäkringar vilket bolag man har.



Utrustning, hantering m.m.

ett tips. :)



Men annars din och dina hästars utveckling, är väldigt intressant o läsa om.

Och kan du så uppdatera gärna med bilder. :D

De gillas från min sida i alla fall!

2010-11-16 @ 12:48:47
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0