western!

Gustavs far äger en äkta westersadel som han köpte då han var i Canada på en ranch och jobbade. Detta va ju ett ganska så bra tag sedan men den är hel och fin! Jag ska få låna den till antingen Dark eller Petra. Får se vem den passar bäst.

Jag funderar på att träna lite western. Så jag ska fråga sussie om hon vill vara min tränare :)

Min lilla vän Ronja fyllde år igår! Grattis till henne. Jag tyckte att presenten från mig till henne va skit bra - Monty Roberts Från mina händer till dina. Förer som vill ha en bra bok om hästar och horsemanship så kan jag lätt tipsa om denna. Den bästa boken jag vet och man lär sig massor! :)

Bra julklapps tips va?

Kommentarer
Postat av: Erika

Låter som ett bra och rolig julklapp. :)



Fick en bok om unghästar förra julen av en kompis.

De har gett mig massor tips, och råd och vägledning framåt.

Så jag är super glad över den.

2010-11-12 @ 09:30:38
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0