Äntligen!

Yes idag har jag ridit MM igen! Denna gången var ägaren, Caroline, med så hon fick se hur han beter sig. Jag red före sussie o Caroline o han började givetvis vända som innan. Men där stog Caroline, med longerspöet o han gick fram igen. Men han började ju vända igen, o det va då Caroline kom på att jag skulle hålla spöet i handen åt det håll han vände. I detta fallet va de vänster. Så fort han vände skulle spöet möta upp honom som om han smällde huvudet i en vägg typ. Han blev väldigt paff när spöet kom susande i huvudet på honom, men det hjälpte. Han blev väldigt spak o prövade bara att vända några gånger till, o då var det mycket enklare att vinna över honom. Så sen kunde jag rida ut på samma ställe igen utan att han ens prövade att vända. :D

Det blev mycket text på samma gång, men jag hoppas ni förstår. Jag får testa fler gånger att rida ut o han lär ju alla gånger prova, men nu har jag en teknik som han inte vill utmana. Yes så är fallet nu :)

Duktiga Money Maker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0