En ny dag!

Det har varit en jobbig natt.. Pappa väckte mig klockan tre för att säga att mamma måste in till sjukhuset.. igen! Hon kunde inte ligga ner då hon kände att hon inte fick någon luft. Så det tog sådär en timme!?, innan ambulansen kom.. Men nu är hon inne hos läkaren och lär nog få stanna några dagar till :(

Just nu håller jag på att tvätta, de e tvunget om man ska ha rena kläder ;) Jag ska in en sväng till mamma, och sedan drar jag till Klippan för att rida besten MM! hehe

Jag ska ha med kameran idag så får ni se hur det går för mig o MM idag. Kan bli rpännande :)

Så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

vad blir det till middag ikväll? :)

2010-10-08 @ 15:51:27
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0