Förkylning!

Usch med förkylning. Några av hästarna i stallet har varit snoriga o hostiga :( Dom har fått ha täcken på sig hela tiden så att förkylningen försvinner snabt. o yes nu e den borta :)

Idag blir ännu en fullspäckad dag. Nu så här på morgonkvisten blir det att koda hemsidor för CM Vision: mitt företag, helt nystartat o de rullar redan på bra :D
Sen ska jag till min älskade lilla Ängel Dark, mocka, massera henne och lära henne konster :) Vet inte riktigt än vilken konst jag tänkte testa på henne, buga eller spansk ritt? Vi får se, jag får se till att ha en drös morötter med mig.

I eftermiddag/kväll blir det mer husrenovering.. de e nära nu! Sen ska det bara inredas, någon som e bra på de kan ju komma en sväng o tycka till :)

Men det jag e mest koncentrerad av idag är att försöka lära dark en konst.. hmr får se hur det går, det kan bli skoj. :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Inte skoj med förkylning i stallet. :/

Vi hade en mindre förkylning i september.

Två hästar som blev febriga, osv.

Men de gick över fort.

Som tur var klarade sig dom andra hästarna. :)

2010-10-26 @ 22:04:32
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0