Hästfolk!?

Jag har sagt det innan och jag säger det igen.. vissa hästfolk e bara käpp rätt åt helvete! ursäkta språket.. men vissa människor kan inte mycket mer än att lägga näsan i blöt hos andra. Jag menar.. vad vinner man på de?

De e en sån konkurrans mellan hästfolk.. o då spelar de ingen roll om man e elitryttare som har hästar med världens bästa stam eller om man har en liten söt skogsmulle ute i hagen. Det ska hackas hela tiden.

Jag har min ridstil och mitt sätt att se på hästvärlden mina åsikter.. men jag tror fasen inte att jag är hundra gånger bättre än någon annan, tvärt om.. jag ser inte mig som bäst på hästar, jag kan mycket men jag har mycket att lära och jag är glad om jag kan lära av andra, dressyrryttare, hoppryttare eller westernryttare spelar ingen roll, alla kan utvecklas och alla är olika bra på olika saker.

Vi kan väl hjälpas åt att komma framåt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0