Ny dag!

jaha gott folk då va de lördag igen :)

idag.. förhoppningsvis så kan ja tr'äna trick. Jag önskar att de hade stått ett ridhus på gåtden när jag knäpper med mitt finger.. de e ju helt värdelöst att vara utan när de regnar, o paddoken e dränkt i vatten. tråkigt att man inte gör det ordentligt från början?

jaja idag ska de väl vara uppehåll? Just nu ligger jag i  min säng i Bjuv o drar mig.. de va längesedan man gjorde det. Nu ska ja upp o käka frulle o sedan dra på loppis :) sen blir det klippan - hämta en golvmatta - o sen till stallet :D efter stallet ska jag sitta o koda hemsida.. ja har ju eget företag nu för er som inte visste o de rullar på vill ja då lova :)

kika gärna in på min hemsida, som skall göras om så fort jag får tid, www.cmvision.se :)

ha en toppen lördag!

Kommentarer
Postat av: Erika

sv;

Nae tror inte hon tränat för någon.



Du kan kolla hennes blogg.

Hon bloggar inte så mycket om de.

Men du kan ju skriva en kommentar o fråga. :)



jenniejohaansson.blogg.se

Tror jag det är.

Kolla annars på min blogg, under länkar.

Så står de där jennie,s blogg. :)

2010-10-30 @ 08:43:44
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Erika

sv;

Glömde svara på din andra fråga.

Raski är 2½ år nu. :)

2010-10-30 @ 08:44:03
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja ett ridhus skulle man inte tanka nej till. :P

2010-10-30 @ 18:30:59
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0