promenad i skogen!

Yes idag vaknade jag... elva trodde jag.. tänkte bara att så här länge har jag inte sovit på evigheter, men så hade jag ju glömt ställa om klockan.. typiskt ;)

Idag blir det att dra till stallet, gå en promenad med Ronja, och givetvis tar vi Dark med oss. Det blir väl en lite lagom runda. Både jag och ronja körde hårt på kasedansen igår, speciellt buggen! hehe o man kan ju bara konstatera att vi e grymma!

I eftermiddag blir kanske att åka till Ronjas polle som för tillfället står i bjuv. Måste hälsa på den omtalade ju.. Som även snart flyttar till Klippan :) Då blir det många ridturer ihop.

Petra är inte dräktig, MM´s spermisar ville inte ta sig hehe. Men i alla fall, igår höll jag på att lära Petra höger och vänster. Hon kan ju redan ta upp höger ben när jag ber henne men jag vill att hon skall kunna båda. Så jag lär henne från marken nu, sedan blir det att lära henne när hon går och sedan från ryggen. Litet projekt men det är skoj, o eftersom att hon inte är fräktig så kan man ju börja rida lite smått på henne :)

Min absoluta favorit dam!

Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Najs;D

2010-10-31 @ 16:19:28
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0