Uppe med tuppen!

yes idag steg jag upp klockan halv sju.. iväg till colorama med Elisabeth (Gustavs mor) tittade på lite valmöjligheter till hallen. Färg och rollover är nu bestämt.. nu e de bara trappan kvar som är ett eget dilemma!

Nu har jag varit hos min arbetscoach.. nu e jag hemma hos mamma o ska snart dra till huset, mäta ut hur mycket färg vi behöver till hallen, måla pärlsponten, hämta brädor, måla brädor. efter huset sen ska jag till stallet och sedan vidare till min zonterapeut :)

Yes så ser min dag ut. Jag hoppas jag hinner mocka i alla fall i stallet, får se om jag hinner mer inridning på de två små ponnysarna. Fler namnförslag på de två stona? Hjälp hjälp hjälp !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0