Aj!

Igår blev jag stucken av en jord geting! Aj aj aj säger jag bara. Min högra hand e lite små kass nu bara för de. :( så ridningen igår gick fint. Ronja och Ben gick kanon, ingen stress eller så. Ronja rider verkligen honom jätte bra. O detta va bara andra gången. Kameran fick aldrig följa med, jag glömde den.. typiskt.. o ronja hade inte heller sin med sig.
Diba va verkligen inte mycket riden, svänga förstod hon inte så mycket av, och hon va en riktigt dominant donna. Men till sist gick det att svänga med bara skänkeln. Jag tror nämligen att hon kan lite mer än att gå framåt men hon är nog väldigt bortskämd i ridningen och vet vad hur hon ska göra för att slilppa undan. Ellerhur ronja? ;)

Idag drar jag till huset ännu en gång. Spackla, och dammsuga. Värmegolvet e lagt :)

Efter det blir det stallet och sedan arbetsintervju i en ridsportsbutik! Önska mig lycka till!

Så jag uppdaterar förhoppningsvis i kväll igen!

Ha en kanon dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Passa på att tävla om ett schabrak från Schockemöhle på min blogg!

Klicka här för att komma direkt till tävlingen:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/august/tavla-om-ett-schockemohle-schabrak.html

2010-09-07 @ 18:56:54
Postat av: oliviawestern.blogg.se

Fin blogg! Besök gärna min: oliviawestern.blogg.se

lägg gärna till mig på bloglovin!



:)

2010-09-12 @ 16:34:55
URL: http://oliviawestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0