En fullspäckad dag!

I morse gick jag och min tjejkompis Madde en långrunda på ca 8 kilometer. Nu har jag sökt fler jobb, och ska snart sätta mig på grsäklipparen och köra upp till huset och klippa gräset! I eftermiddag ska jag lägga värmegolv sen blir det att åka till Ben och Diba med Ronja och rida :) Det sista här blev nästan ett lite rim ;)

Kameran får följa med så att ni får se dom två skönheterna. Igår red Carro på Dark och det gick bra, första galoppen för Carro på henne och Dark blev lite stressad, men alla dagar kan inte vara perfekta och övning ger färdighet som jag brukar säga! :)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: lukes

Hejsan, vad göres? :)

2010-09-06 @ 10:54:01
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0