Frågestund?

Jajamensan.. jag kan förstå om ni tycker att jag e tradig som inte uppdaterat på länge. Me nu e läget så att det rullar på massor i huset! O jag har jobbat som fasen denna veckan. så det har blivit lite i stallet denna veckan.. Dark njuter i hagen med de två barnen och alla andra pollarna. Hon blev glad idag när jag kom och pysslade med henne, hon kom direkt när jag gick in i hagen. Men måttligt road va hon när jag började att rycka manen lite hehe, så jag la av med det och bara mös med henne, det gillade hon :)

Denna veckan ska det tapetseras i huset för fullt och lite annat smått och gått händer där, men det blir definitivt mera stall tid över än förra veckan!

O så e de så att när jag inte varit i stallet på några dagar så vet jag inte rikitgt vad jag ska skriva om.. lite tips på det hade varit bra :) Ni får gärna ställa lite frågor, om mig, om hästarna, ridtips eller lite annat hade varit skoj! Så om ni e sugna på lite frågestund så fråga på :)


Ha det fint :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan du inte skriva ett inlägg om alla dina hästar, vilka som du rider, vart ni ligger utbildningsrelaterat osv.

Hur gammal är du? och går du i skola (i så fall vart) eller jobbar du?

2010-09-12 @ 21:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0