lite mer om mig :)

Kan du inte skriva ett inlägg om alla dina hästar, vilka som du rider, vart ni ligger utbildningsrelaterat osv.
Hur gammal är du? och går du i skola (i så fall vart) eller jobbar du?

Okej jag kan ju börja med mig.. Jag heter Caroline Magnusson, fyller 21 den 17 november. I gymnasiet gick jag en estetisk linje med inrikting bild, och efter det en två årig KY utbildning till Digital mediadistributör. Vilket innebär att jag kan lite om allt inom mediavärlden, men det jag fördjupat mig mest i är webbdesign. Jga har gjort några hemsidor åt folk, tex denna! :) Skolan låg i Hultsfred och jag tog examen nu i Juli.
Det är väl meningen att jag ska jobba med det sen, men just nu vill jag bara hitta ett normalt jobb med tanke på min och min polkväns husrenovering.

Jag rider främst på min egna lilla ponny Dark Angel som ni hitta fler inlägg om här.Hon har jag ridit sådär 20 gånger, och mitt mål med henne är att jag skall kunna rida henne helt utan sadel och träns i alla gångarter. och jag har precis börjat på det men skritt går bra nu så jag får göra så att det sitter som en smäck innan jag går vidare till trav :)


Dark angel och jag typ femte gången jag rider henne :)

Sedan har vi Petra som jag har ridit.. men som har föl just nu. Hon kom till sverige knappt riden men ändå visad hoppad i 4 kombination på 160, i tyskland. galet så hon var helt fördärvad när hon kom till sussie.. så jag började rida henne, och hon har varit den tuffaste utmaningen någonsin, Dark och många andra hästar har varit lätta i jämförelse. hehe men vi startade som högst 1,25 på tävling med helt okej reultat. Sedan började jag i Hultsfred och Sussie bestämde sig för att betäcka henne och det var då ett år senare som Precious, efter Black Coffee, kom till livet :) Idag är hon en heltidsmamma till sin pojke Pretender efter Nintender, och njuter av livet. Mer om henne hittar ni här.



Ja just nu e det inte många fler jag rider, Lola har jag riit lite på förra sommaren men även hon är mamma idag till Princess. Mer om lola hittar ni här.



Just nu e jag nästan fullt upptagen med husrenoveringen och jag får inte rida på ca ännu en månad på grund av att mina knän är dumma och gärna vill hoppa ur led :) Så jag får lyssna på min zonterapeut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0