Söndagen!

Igår åkte jag hem från varberg, till huset, fixade med vårat fina nya golv som skulle poleras. Sedan vid fem drog jag och sussie på cirkusen, där vi fått fri biljetter.

Det var en väldigt liten cirkus där en familj med sina sex barn stod för underhållningen. Jag har varit på många cirkusar i mina dagar, och jag kan säga att denna visste verkligen hur man underhöll publiken. Jag skrattade mig igenom hela föreställningen!

Sussie träffade Billy på ica ännu en gång och de började att prata igen. Det slutade med att hon fixade en bal spån till honom och han visade henne hur man lär olika trick på hästarna. Tex att spela död :) så¨nu ska det övas. Får se om Dark e lika taggad som jag!

Gustav kom även hem i natt efter att ha varit på Losnan i Norge en hel vecka. I morse drog vi upp till huset, han med tankar på att förbereda inför att lägga golv, tapetsera, måla element etc. Men allt det var ju redan klart när han kom dit. Lite paff blev han, med tanke på att jag fått honom att tro att ingen haft tid att hjälpa till i huset. hehe Så han sken upp som en sol.

Nu e det bara den sista poleringen på golvet klart, sedan e det dags för att sätta in köket. lilla toan ska ha nytt tak, och sedan kan man skicka in vask och toalett där. Lister och en plåt till vardagsrummet, sedan är det också färdigt. Tack sussie för att du kom på ideén om att överraska Gustav :) o tack för all hjälp!

Kommentarer
Postat av: kakel killen

ja ja tacka inte han som låg där till 9 på kvällarna

2010-09-20 @ 19:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0