Team Ronja och Caroline!

Yes igår var jag, ronja och hennes mamma iväg för att titta på polle åt henne. Men den va inget för ronja.. Så vi åkte hem till Ronjas faster som har några ett antal hästar och ronja fick prova att rida hennes fullblod Ben som är isabellfärgad, en riktigt snygg kille med bra steg :)

En lite små stirrig häst med Ronja löste det bra så han blev lugn. Hennes faster har även ett sto som ska ridas och komma igång, så hon sa att jag kunde få rida henne om jag ville, självklart tänkte jag :) En riktigt snygg donna med bra gener, hehe. Diba heter hon!

Så nu e de full träning för mig, ronja och hästarna! Jag bara älskar nya äventyr :D

Nu drar jag till stallet för att passa hundarna, fixa med Dark och rida henne lite.. barbacka ;)

Ha en bra dag!


Ronja :)


Ronja och Jag på Petra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0