Dagens ridpass!

Med nya hovar o inget regn så begav jag och Dark oss upp i paddoken! Med oss hade vi Amanda som assisterade som kamera man (kvinna!) jag kan ju säga så mycket att jag inte var fullt fokuserad under detta passet. Både jag och Amanda gillar att snacka så det blev rätt mycket sånt.

Men för att sammanfatta dagens pass så tränade vi som vanligt halt, hon började klart med att smyga in i halterna men det fick det bli ordning och reda på genom att jag gjorde halt signalen och sedan när hon inte lyssnade så gyggade jag henne skarp  med tygeln, inte så skönt tyckte hon så hon valde att lyssna till min sist istället. Så det sista stoppet blev precis som jag ville ha det! Kanon :)

Tog ett litet hopp också, första gick kanon, men så bestämde hönsgården för att starta krig med varandra så då skulle ju Dark bli rädd för det, så hon började stirra!

Film får ni en, när jag o dark värmer upp lite. Svänga med hjälp av att tygeln faller på halsen o någon halt som verkligen e smygar halt! Ja ni får se själva :)

Bild på hennes nya fina hovar, hon kan ju inte stå mer paralellt :)



KOLLA KLIPPET HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0