glad påsk allihopa!

Jav vet inte hur ni har de men hos oss firas inte Påsk så seriöst. Visst man träffar släkten o så men det är inget speciellt för min del. Tycket det bara är bra med ledigheten´!

Idag har jag röjt i mitt uterum så att man kan använda det. Har hållt på med det sedan klockan åtta i morse o e äntligen färdig :) Nu kommer snart Kusiner till gustav o hälsar på så då får det ju se fint ut. Har värsta sommarutstyrslen på mig också, shorts och linne inte illa för att vara i slutet på april. Synd bara att våren försvann! Vilar min fotled som jag vrickad ei onsdes så det blir inget ridande för mig idag, hästarna får sola sig hela dagen!

Glad påsk på er, vem vet vi kanske ses på blåkulla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0