Ingång sättning!

Eftersom att både jag och Petra varit från ridningen i ca 2 år så kan man säga att vi får mjukstarta våran träning! förra veckan fick jag bekanta mig i ridningen igen vad gällde Petra! Stor tjej med stor trav hehe! Men jag red henne igår och det gick väldigt bra, hon har tendenser till att ånga på lite emellanåt men jag tror det främst beror på mig och min obalans. När man väl var igång så var allt så smidigt men det ska det bli igen,  är lite ringrostig!

Om två veckor ska vi på dressur kurs :) jag är så himla taggad och jag hoppas att det kommer gå bra. Så nu håller jag och Petra på att mjukstarta oss inför detta. Jag rider varannan dag och varannan dag springer jag en runda.. de e det tänkt i alla fall hehe :)

Har ni några tips på bra konditionsträning i paddok?



Här hade man full koll på läget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0