Påsklov!

Yes det är även påsklov för min del så jag e glad! Nu e de fint o härligt ute så jag har passat på att rida igår o idag! Igår tog jag både Petra och Dark o idag blev det enbart Petra. Nu helt plötsligt e hon jätte beroende av sin son o skriker på honom bara hon e uppe i paddoken! Så nä ändring på det!

Har film från när jag red Precious i söndes med, men min dator är nere för tillfället så den ska bara kopplas så kan jag lägga upp en film på de sen. Hon Brydde sig inte ett smack, Enligt henne va det godare att äta gräs!

Om tre veckor ska jag o Petra vara med på en dressyrkurs hos personen som jag ska göra en hemsida till. Petra  har varit helt bångstyrig att rida både igår och idag, Hög hals o taktar sig fram lite smått, Hon koncentrerar sig mest ¨på att kalla på sin son i hagen! Så nu e de bara så att huvudet ska ner o hon ska gå där avslappnat! Herregisses, hon har ju inte brytt sig innan men nu helt plötsligt ska hon det! Helt otroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0