Precious insittning!

Precious va verkligen jätteduktig när jag satt på henne i förra veckan! Hon brydde sig inte om att vi la på sadeln, inte att vi spännde sadeljorden o inte att jag satt mig upp på henne. Hon tittade lite på mig men gräset va det som va viktigast. Vi skrittade ett varv på grusplanen och det enda hon tyckte va skumt va nog att det vinglade lite för henne, men så fort hon såg att det bara var jag som satt på så va hon lugn. Det enda hon reagerade genom var att dra bak lite lätt på öronen... Inget mer! Hon lär bli en lätt dam att rida in tror jag!

Hon är en häst som jag tror kan passa till vilken gren som helst, men mest fälttävlan. Hon har en stor fin galopp och hon har ett väldigt bra psyke! Hos rätt person kommer hon att kunna gå långt! Men samtidigt är hon en häst som kan vara för hobbyryttaren och för tävlingsryttaren! hon har rätt psyke!

Hade jag haft pengar och tid hade jag velat ha henne, det har jag sagt förr, men det har jag tyvärr inte!

här e en film från när jag satt på henne tyvärr kan jag inte lägga upp filmer från youtube längre men jag lägger upp en länk! KLICKA PÅ DEN!!!



Dark får ha på sig en flughuva för att hon får konstiga sår i huvudet som antagligen är från flugorna. Hoppas dom försvinner nu :) Hästarna tuckte hon såg väldigt märklig ut o Pretender som står brevid Petra blev lite rädd för henne! haha

Kommentarer
Postat av: Erika

Kul att de gick så bra. :D

De är skönt med hästar som inte stressar upp sig när man börjar hänga, sitta på dom o så.



Utan dom tar de coolt :)

2011-04-25 @ 17:51:59
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Elin

hej, vilken fin blogg du har :)

ska vi följa varandra, så båda får mer kommentarer och besökare?

och för att det är roligt, såklart! ;)

2011-04-25 @ 21:39:43
URL: http://cheenockochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0