Allt för längesedan igen..

Men nu e ja på G :)

Idag har det ju varit strålande väder! Efter storm kommer solsken den kan man ju säga! Synd bara att vädret ska bli kallt o ruggigt igen! Snälla snälla snälla bara det INTE kommer snö!

Red Petra i söndags, lite barbacka. blev bara att trava runt lite o hon va nog lite gnällig över att behöva göra något över huvud taget. jag testade att trava och "hitta takten" som det så fint heter. O ja det gjorde vi några gånger, men det blev jobbigt för petra efter ett tag. Hon trampar till och går ordentligt i takt några steg, men musklerna måste byggas upp för att hon ska orka mer! :)

Dakr går i hagen och myser. Hon har haft långvila. Tänkte ha dit en barfota verkare och sedan ska jag börja rida henne lite med!

i morgon ska jag faktiskt rida en Dressyr häst som gått Grand Pri :) Bra att rida en sådan några gånger så att man lär sig hur det känns när dom går rätt. Så kan jag hem och öva på petra och även själv kunna känna när vi e på rätt spår!

Snabb uppdatering här bara. Nu ska jag till min zonterapeut :)

Amanda ja svarar på din fråga så snart jag kan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0