Kyla.. blä!

E de någon människa som tycker om vädret som e just nu så blir jag försvånad! Herrejisses vad kallt det är. Det är sådana här dagar man verkligen bara vill sitta i soffan o dricka te o inte behöva gå utanför dörren. Men så funkar det faktiskt inte.

Idag har jag varit med eleverna på utflykt till SMID programmet i Ljungbyhed. Det var skoj, speciellt brottningen och kampsporten :)

Väl hemma drog jag på mig stallkläderna och begav mig till stallet. Jag o Sussie mockade tillsammans idag, så går det fortare :) Hästarna fick nya balar i hagen så nu kan dom käka sig propp mätta om så vill!

Nu väntar jag på potatisgratängen i ugnen för atts edan käka lite middag innan vattengympan i kväll!

I morogn blir det storseans med Terry Evans :D


(Vill ha sommar, sol och värme!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0