Bra skidåkning!

Hej hej!

Idag har jag och Jessica varit med gänget på lite skidåkning, men enbart nedanför backarna tyvärr. Blir så jäkla sugen på att åka, jag vill vill vill, men ska inte. Måste vara rädd om knäna. Så jag och Jessica har fotat och gått runt o kollat lite, käkat lunch med alla och sedan fortsatt gå runt. Nu e jag hemma och dom andra e väl också på väg snart skulle jag tro. Backarna stänger ju halv fyra.

I kväll kommer även den andra familjen hit så det blir middag i stugan för 13 pers, de e väl lagom? :) Nu sitter jag i soffan med en för jäkla go cider, i morgon ska jag ta en lång promenad tänkte jag, hoppas någon annan också vill med!? sedan blir det shopping med jessica inne i sälen på outlett butikerna. Ska även boka Hundspann. Jippi! :)

Perfekt väder, milt och soligt! Ha en bra kväll!



Jessica


Carolina


Joakim


O min egna Gustav! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0